Duidelijke informatie is voor ons een essentieel onderdeel om goede zorgen te bieden.
Gelieve de eerstvolgende beschikbare raadpleging te nemen.
Bij problemen die niet kunnen wachten tot de volgende vrije afspraak, kan u elke voormiddag van maandag tot en met vrijdag bellen van 07u30 tem 12u30 naar het nummer 03 369 49 69. Zij hebben nog extra afspraakmomenten voor dringende problemen. Wenst u de dokter zelf te contacteren, dan kan u zich op de 'terugbellijst' laten zetten. De dokter zal u in de loop van de dag contacteren. Dit is enkel bedoeld voor korte vragen die geen medisch onderzoek vereisen.
Na 18 uur dient u de wachtdoende arts te bellen op het nummer 1733.
Elke dinsdag -en donderdagvoormiddag van 8u tot 10u is er een verpleegkundige aanwezig voor bloedafnames.
U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Vergeet niet uw aanvraag van uw dokter mee te brengen.
De dokters zijn geconventioneerd. Momenteel vragen we enkel het remgeld.
Er is geen bancontact beschikbaar.
Betaling bij voorkeur via de bankapp Payconiq of Cash.
De dokter belt u terug als u belt naar het secretariaat op het nummer 03 369 49 69 van maandag tot en met vrijdag van 07u30 tot en met 12u30. Dit is bedoeld voor korte vragen, zoals opvragen van uitslagen van labo, uitstrijkjes of andere preventieve onderzoeken. Ook voor vragen ivm. medicatie: twijfel over dosering, nevenwerking.
Voor voorschriften, arbeidsongeschiktheid, reisadvies, attesten en uitgebreide adviezen of gesprekken wordt u vriendelijk verzocht een afspraak te maken.
Op weekdagen na 18 uur en ook op brug- en feestdagen kan u terecht in de huisarstenwachtpost. Bel steeds eerst 1733 voor advies of het maken van een afspraak.
Helena is een platform waarmee je op een beveiligde manier medische documenten kan ontvangen van zorgverleners.
Omdat uw privacy ons nauw aan het hart ligt, verkiezen we deze methode om attesten van arbeidsongeschiktheid, voorschriften en andere documenten met u te delen.
Surf naar www.helena.care.
U kan zich aanmelden via de door de overheid erkende authenticatiemechanismes (itsme en eID-login).
Bij uw eerste afspraak kunnen we een Globaal Medisch Dossier (GMD) openen. Dat is gratis. In uw GMD staat informatie over uw gezondheid. Bijvoorbeeld operaties, ziekten, behandelingen, allergieën ...
Opent u een GMD in onze praktijk?
Dan bent u ingeschreven als vaste patiënt en krijgt u een verhoogde terugbetaling voor de consultaties in onze praktijk.